21 Ocak 2013 Pazartesi

güneş depresyonda

Bugün en depresif günmüş, niyeyse...
Ben bir fark göremedim.
Ne zamandır yazmak istiyordum, bazı arkadaşlar kızacak hatta, ben inanmıyorum öyle "blue moon" filan işlerine.
Sonuçta ay -veya güneş- her daim bizi etkiliyor. E, etkilemesin mi hacı?
Yıldızlar, malum...
Lakin ben iki kıştır burada acayip hava olaylarını tecrübe ettiğimden midir, nedir; şaşırtmıyor artık hiçbiri.
Bugün mesela fırtınalı bir güneş iklimindeydik. Nasıl oluyor, derseniz, şöyle: Hem lodos fırtınası var hem 18 derecelik gereksiz bir güneş. Güneşe güvenip camı açtığımda Zuzu uçuyordu az kalsın..
Belki hayat bizimle yine dalga geçiyordur, gezegenlerle bir olup.. Bilmem.

2 yorum:

  1. Ben de bir fark göremedim. Hala Pina'nın etkisindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pina'yı seyretmedim.. muhtemelen işim olmazdı.. ama gittim, 20 küsur yıl önce.. çoook iyi gelmişti

      Sil