13 Ocak 2013 Pazar

after midnight

Yorulmuşum ben...
Bu akşam dışarı çıkayım dedim, bunca yağmurda, nefes almaya ihtiyaç vardı..
Gittim, her zamanki mahalle barımıza, konuşlandım, her zamanki yerime..
Hava güzel, güzele döndü ben çıkınca, yağmur dindi, tatlı bir ıslaklık aldı etrafı.
Ümit Abi en güzel nağmelerinden çalıyor, rock and roll honey bunny...
Ayşe tabii durmaz yerinde, dans da eder, hop hop zıplar...
Bir ara Levent Abi geldi yanıma, "Budur," dedi, "hepimiz birbirimizin her şeyini biliyoruz. Güzel bir şey bu..."
Doğru.
Ama ben çok kalamadım.
Çıktım, yürüdüm. Standart eve yürüyüş...
Genelde macera sunar o yürüyüşler. Bu defa maceradan filan uzak durdum.
Evime geldim, kedim karşıladı.
Home...
Yorulmuşum ben.

http://www.youtube.com/watch?v=i5Tiqv4Irjs




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder