4 Ocak 2013 Cuma

deconstruct

Eski evimin sokaklarında dolandım dün gece. 
Kadıköy sahilden yukarı çıktım, Moda'ya... Bir arkadaşım beni bir başkasına götürdü; "Ayşe sen neden taşındın ki buradan" diye diye.. 
Ben yol gösteriyordum ki, en karanlık çamurlu dimdik yokuş bizi buluşma noktamıza getirdi: Meğer o da taşınmaya çalışıyormuş. 
Mekanlar aynı, kişiler farklı...
Ben orayı da toparladım ettim, nedense benim eşyalarımın bir kısmı oradaymış..
Ama hep bir götürme sorunu.. Paketliyorum, topluyorum, kar etmiyor, yetmiyor...
Böyle uyandım. 
Neye uyandım?
İnşaat sesi...
Yine yeniden yapılanıyoruz, hadi bakalım, gargargar........
Etrafım yine tadilat kaynıyor. Bir motor susuyor, öteki başlıyor.
İşin kötüsü benim evin de tadilata ihtiyacı var, ben übersalak apartman yönetimi yüzünden buna girişemiyorum, rutubetli odamda uyuyorum.. Ha, uyuyamıyorum.
N'apıyorum...

2 yorum:

  1. Şimdi Oğlak zamanı. İnşaat, yapılanma olması doğal. Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  2. çamurlu yokuşlardan tırmanıp inip bulduğumuz, ama aslında orada oturmayan arkadaşım, aynı zamanda eski editörümdü.. perhaps this explains everything..

    YanıtlaSil