11 Şubat 2013 Pazartesi

hali pür melal

Ben çook sıkıldım bu memleketin halinden. Ondandır kendimi yabancı dizilere vurmam, burnumu dışarı çıkarmamam.
Boyunsuz bakanımız açıklama yapıyor şu an; ne olduğunu bilmediğini anlatıyor: "Arkadaşlarımız tespit edecek."
Ya, ben de öyle arkadaşlar istiyorum. Tespit eden. Ne oluyor?
Bu sabah Sabrina'yı seyretmiştim oysa, pek mutluydum; Audrey Hepburn'lü, Humphrey Bogart'lı.. Eski, güzel. Eşarplı, Martinili, açık arabalı, siyahlı beyazlı, kısa saçlı, gözyaşlı, eski.. Güzel..
Bogart gemiye bilet aldığına dair bile yalan söyleyemiyordu.
Başbakanımız şu an yine "hassasiyetini" dile getiriyor.
Ya, ben de çok hassasım. Hadi hep beraber hassas olalım.
N'oldu o mendilli günlere yahu? Internette eridi gitti mi?
Kadınlar, öpmeye korktuğunuz, dövülesi mi oldu?
O tatlı flörtlere, gülüşmelere, gizli gizli aramalara, bulamamalara, evden almalara, bırakılmalara.. N'oldu amk?
İnsanoğlu, "man", kolay erişebildiği an, güzelliği unuttu.
Beklemeyi unuttu, dua etmeyi; sancılar çekmek yerine hop diye konmayı tercih etti.
Ve tabii bu cezasız kalmaz.
Bazısına göre; "konjonktür değişir."
Hayat değişti, dünya değişti, soran yok.

2 yorum: