30 Aralık 2012 Pazar

zuzu

Deyin bana deli diyin..
Babam öldükten sonra -ki Akrepti, küllerinden doğarlar, malum- Zuzu doğdu.
Kuraldır; ailede bir Akrep ölürse, yenisi doğar. Sonuncusu bendim.
Anneannem ölmüş, ben doğmuşum. Ayşe oradan...
Eyvallah. Ama bu Zuzu harbiden şaşırtıyor beni.
Yıllardır kedi beslerim, babası benim sevdiceğimdi; Maviş...
Ve fakat Zuzu öyle hareketler yapıyor ki....
Bana bi kol kanat germe hali var. Sevmediklerini eve sokmama, giydiklerime, yediklerime karışma, her şeyi kontrol etme..
Noluyo lan?
Babam çay demlerdi sabaha karşı, o zaman karşılaşırdık, "Kızım saat kaç" diye, bu resmen posta koyuyor: Çayı unuttuysam ocakta, git bak diye mutfağa götürüyor.
Her sabah uyandırıyor beni, babam gibi, yapacağım şeyleri gösteriyor.
Reenkarnasyona inanalım mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder