20 Aralık 2012 Perşembe

nasıl olmasını isterdiniz

Buluştuk.
Ben çok sıkılmıştım. Aile zımbırtıları, bi de üstüne arkadaş "ya Ayşa sen öyle diildin"ler gelince...
Gecenin bi körü mesaj attım, İstanbul'dayım diye.
Pat, anında görüntü.
Hava kötü, ama anında buluştuk.
Jack almış, çikolata, insan başka ne ister...
Arkadaşlarıyla da tanıştım. Kendisinden sonra tabii.
İlk defa internette tanıştığım biriyle buluşuyorum. Heyecan var mı, yok.
Eve girdik, standart, sanki herhangi bir arkadaşımın evine girermiş gibi. (E zaten öyle olmuyor mu, mesela bir arkadaşınızın arkadaşı evine çağırdığında napıyosunuz, paspasta mı yatıyorsunuz?)
Ev tipik bekar evi, tabii, ama çocuk beklediğimden mature. Şaşırtıcı.
Müzik, daniel's, koltuk... Seviştik.
Pek bir şeye benzediğini söyleyemeyeceğim. O da öyle dedi zira; "beklenti yüksek olunca..."
Ama tam bir centilmendi, beni eve bıraktı filan...
Aklımda kalan mesajımı gördüğünde söylediği; "Ya tam ben de bu gece böyle bir şey olmasını bekliyordum."

2 yorum:

  1. mature ne lan? "kâmil" deriz, kâmil çıktı lavuk, böyle şık bi sözcük varken mature ney? tebe esağfirullah!

    YanıtlaSil
  2. kamil değildi çünkü.. olgun diyelim:)

    YanıtlaSil