21 Aralık 2012 Cuma

eş olarak kabul ediyor musunuz

Bu karanlık bir yazı olacak. Plus 13 şeyini koyalım.
Baltayla öldürmek istiyorum onu. Kapıya geldiği vakit, yanımda kesici bir alet bulunmasını istiyorum.
Ama önce duvarlara çarpa çarpa gebertmek istiyorum. Belki sonra baltayla canını alırım.
Ötekini bir güzel benzetmek istiyorum. "Naptın lan sen" diye diye, "Hayatımı siktin" diye diye...
Kendisi silah taşımayı severdi, olmaz, yetmez kurşun, hissedecek. Bol bol.
Bir başkasının, bu kadın, suratını dağıtmak istiyorum, gerçi gereksiz, zaten çirkin bir suratı var. O zaman çelme takalım, kötürüm kalsın.
Ha unutmadan, ennn bi eskisinin karnına şöyle esaslı bir tekme yakışır. Kıvransın.
Sonrasında şöyle terennüm edecem:

http://www.youtube.com/watch?v=PxwhD8rsebE

4 yorum:

  1. Annecim! Plus 13 yetmez, plus 18'e çek sen onu. Umarım bu hisler 21 Aralık'la geride kalmıştır, eşikten geçtik ne de olsa.
    Youtube linki yazı olarak çıkmış, çalışmıyor Ayşespor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes fark ettim.. browser'a kopyalarsan "saçlarını yol getir" nakaratlı güzide türkümüz çalıyor:)

      Sil
    2. rammstein filan koyup iyice kasmayayım dedim..

      Sil