28 Aralık 2012 Cuma

blue moon

Dolunay geçiyor üzerimizden, sevgili arkadaşlarım böyle diyor. Hatta bi tanesi dolunay banyosu yapmakla meşgul, neyse...
Ben baktım yukarı. Artık hava puslu, bulutlu olduğundan zar zor görülüyordu, ama orada, bizi izliyor, belli.
Yazın başka bir yerden doğuyor dolunay, tam karşımdan, dağların arasından, denizi parlata parlata... Kışın başka...
Ay burcu yengeçtir di mi, benim de ay burcum yengeç. Yangeç.
Severim Yengeçleri. Bir tanesiyle evlendim. Bir başkasına ölesiye aşık oldum. Öteki benim kariyerimi belirledi, vs...
Başıma bela olmuşlardır yani biraz da. Ama elimden tutmuşlardır, anlamışlar, sevmişlerdir; ki bir Akrep için anlaşılmak yeterince iyidir, inanın...
Belki dolunaydan, belki yıl bitiyor filan falandan, belki yalnızlıktan; aklıma düştü hepsi.
Şu dolunay bir geçsin.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder