27 Aralık 2012 Perşembe

mighty 91's

İyi dayandık be usta.
7 yıl. Dip dibe. Bazen tatlı tatlı tatlı bazen boğaz boğaza...
Sevgili eski komşum Deniz Aktosun'un derslerden birinde zikrettiği üzere; ya rehberlikti ya Suzan Hanım, ne fark eder, "en çok zamanı birbirimizle geçirdik, ailemizden çok, ondan bundan çok, 7 yıl boyunca..."
Beraber Dead Poets Society'lere gittik, Debbage'imiz için başkaldırdık, lunch'larda bacaklarımızı uzatıp karşılıklı banklara, birbirimize hayatlarımızı anlattık, gerekirse kırdık kırılmaz Üsküdar Amerikan'ı, Bağ Pastanesi'nde, Beyoğlu'nda fink attık...
Linder'a karşı çıktık yahu! Yürek ister.
Bastık "örrtmenler odası"nı, mezun olduktan sonra bile neredeyse 'detention' aldık...
Ben hayatımın çok güzel bir bölümünü geçirdim o okulda. Çok güzel insanlarlaydım çünkü. Onlarla büyüdüm. Pek çok şeyi orada öğrendim. Kucağımda Tozlu'yla -kedi- Nükhet Hanım'ın coğrafya dersinde bile oturdum.
Nuran'ın matematik öğretmenini mahkemeye davet etmesine tanık oldum. ("See you in court!, yürü be!)
Ophelia oldum, Serçe'ci oldum, belki gazeteci olmaya da orada karar verdim.
Şimdi herbirimiz ne olduysak olduk, kimimiz anne oldu, ama herkes memnun galiba neticeden: Daha iyi bir 7 yıl geçemezdi.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150601851354003&set=a.10150601851324003.395519.650479002&type=1

7 yorum:

  1. ulan atarlanırsın, tutarlanırsın, süper cool abla ayaklarındasındır... sonra da böyle vıcık bir reunion, yok "biz okulumuzu çok sevmiştik" yazısı... kızların arkadaşlarına sayfa ayırdığı hatıra defterlerine yakışacak bir üslup ve içerik... döverim seni... hepinizi döverim ülen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim kızlar dün akşam istanbulda reunion yaptı da ufak çaplı, bu yazı onlara hediye hacı.. yoksa atarlanma daim..

      Sil
  2. yalnız, fotoğrafa baktım da, aşırı şirinmişsin len...

    YanıtlaSil
  3. Ah Ayşe, derinden damardan girmişsin dostum. Marmaris'ten katılmak böyle olur işte, yürü be! Linder'la girl talk yapmış kimse var mı aranızda? Heheyt. O benim işte. :D Bana da bir yazı döktürteceksin bu ilhamla bugün galiba. Hadi bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah.. ben bi de Aylin'in o saçma stad çıkışı, 19 mayıs zımbırtısında Linder'a hönkürdüğünü hatırlıyorum. tabii bu arada, Fahrünnisa Hanım'ın Emreyle bizim aşk yazılarımızı yakaladığını (Sabonis ve Tikho'ya), Simon evlendiğinde ağlayan Hande'nin başını okşayışını, Çernobil patlaması olduğunda da Suzan Hanım'ın beni teselli etmesini unutmuşum:))))

      Sil
  4. My name is Bon, Simon, Le Bon. :)

    YanıtlaSil