19 Aralık 2012 Çarşamba

Apocalypse now

Kıyamet kopacakmış.
Öyle diyolaaar...
Valla ben akşama yapacağım yoğurtlu tavuğu, patlıcanlı pilavı düşünüyorum.
Mayalar bile karşı bu 'söylenti'ye; Meksika'daki Maya kabilesi, giyinmiş kuşanmış ayin yapmış, "Oh be, yeni bir döneme giriyoruz, istila etmeyecekler artık bizi" diye...
Lakin gel gör ki bizim 'moderinler' pek teşne. Kıyamet de kıyamet. Safe mekanlar ayarlanıyor, uygun -artık gerçeği mizahından komik- mönüler filan tasarlanılıyor, programlar yapılıyor...
Niye?
Demin gördüm; dünyayı, pardon "hayatı" diyordu commercial, hd görmemizi sağlayacak contact lensler üretmişler.
Bunun üstüne söylenecek fazla şey bulamıyorum.
İnsanoğlu çoktaaan layığını buldu galiba, boşuna bekliyor, beklerken de yine parti havasında keza. Zira her gün o köprüden bizzat geçiyor, düşüyor...
Dedim ya, ben tavuğa taze kekik mi eklesem fesleğen mi; onun derdindeyim.

6 yorum:

  1. fesleğen olur mu len... taze kekik varken, biberiye de olur biraz, fesleğen ne lan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya rezeneyi de düşündüm, biberiyeyi de.. ama ben biberiye daha çok kırmızı ette seviyom. neyse, kekikte ve köride karar kıldım.. fesleğeni de yadırgama; marmaris "festikeni"

      Sil
  2. tarhun tavsiye edesim geldi. :)

    YanıtlaSil
  3. yazının herkeste yemek çağrışımı yapması iyi bişey tabii.. insanlık ölmemiş

    YanıtlaSil
  4. ölmedik, hala burdayız, yaşıyoruz, nefes alıyoruz, şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya, kıyamet de kopmadı nolcek şimdi?
      insanın "wheeee?? sırada ne var" diyesi geliyor di mi.

      Sil