21 Mart 2013 Perşembe

güllerin içinden

Christian Grey'i okuyorum bu günlerde. "What the fuss was it all about" şekli...
Valla ben Amerikan toplumunun ne kadar muhafazakar olduğunu bilirdim de, bir İngiliz hatunun bunu böyle gözlerine gözlerine sokup, dünyalığını yapması hoşuma gitti harbi. Hele bir de eski gazeteci olunca:)

Nevruz'u karşıladık, malum... Yaşassııın! Bir kardeşlik havası, filan diyemeyeceğim. Olsa keşke gerçek. İnanabilsek.
Ama bu baharı, yazı her şeyden çok seven kulunuz kendini deniz kenarlarına attı tabii.
Bir elimde "Grinin 50 zımbırtısı", ötekinde sahil adabı uyarınca, bira, konuşlandım artık evin önüne. Beni mayısa kadar kimse kaldıramaz. Mayısta İçmeler'e göçerim zati...
Artık Grey'in move'larını bizzat tatbik mi ederiz, "sevgili" İngiliz misafirlerimize bu konuda ders mi veririz; hayat gösterir.
Velhasıl, newroz bahane, hava şahane.. Marmariste..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder