16 Kasım 2012 Cuma

kış geliyor

Her zaman gittiği bara girdi genç kadın. Her zamanki gibi bara oturdu, içkisini söyledi; söylemesine gerek de kalmadı, önüne getirdiler: Votka, sek, dilim limon, tek buz.
Mekanda bir değişiklik mi var; herkes böyle önüne bakıyor, salak salak sırıtıyor, ayların güneş yanığı bacaklarına odaklanmış, sanki dünyanın anlamını çözüyor?
Haa anladım, kış geliyor. Bağıra çağıra değil belki ama, tatlı tatlı hissettiriyor sabah ayazlarıyla, yıldızsız karanlık geceleriyle, apansız yağmurlarıyla...
En çok da boşalan sokaklarıyla Marmaris. Issız..laşıyor. Bir iki haftaya kalmaz in cin yine birlikte top oynarız.
Güzel. Sakin çünkü. Yazlıkçılar yazlık (zannettikleri) yerlerin kışlık hallerini pek bilmezler. Terk edilmiş hissi vardır elbet, kapanan otellerden, beachlerden, dükkanlardan vs ötürü. İnsan dışarı çıkmadan bilmez şehrin hala orada olup olmadığını.
E güzellik de burada işte; şimdi keşif zamanı. Kış geliyor. Biz palto giymiyoruz buralarda, yağmurluk sade.


2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. nerden?.. kışsa şayet, burdalığını bazı bazı hissetiriyor işte. özellikle ocakta, bol fırtınayla, ben de varım doğayım ben diyor..
      bense, ben burdan hiç ayrılmadım zaten:)

      Sil