14 Haziran 2012 Perşembe

tiruyla nlkgüne

En sevdiğim iki insanın aşk hikayesi bu.
Biri naif, ama inatçı, hırslı, hem dediğim dedik hem 'tamam hayatım öyle de olur' cinsinden..
Öteki bencil, dürüst, ketum, karşılıksız seven şekli..
Bunlar birbirini buldu. İkisi de Kova. Pek bir iyi anlaştılar. Ses etmedik. Bekledik. Kesin bi araz çıkar. Yok, onlar herkesi yanılttı, her zaman, birbirlerini en iyi anlayan iki güzel insan... Daha ne?
Çocukları da oldu filan ama olay o değil. Onlar birbirini seviyor, güveniyor, el veriyor.
Birinin kafası karışsa ötekisi düzeltmeye çalışıyor. Biri tökezlese beriki yolu yapıyor.
Çok çektiler bunlar; annelerden, babalardan, kedilerden, kardeşlerden... Her evli çift gibi. Ama bunlar pes etmeyecek! Etmesinler.
Maazallah, ben tanıştırdım la onları:)
Öpüyorum ikinizi de nice yıllara.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder