30 Haziran 2012 Cumartesi

necromancer

Yıldızlar mı tuhaf dizili? Rüyalarında mı gördüler? Ölüyor muyum?!
Bi gecede dört eski sevgili birden aramaz ki kardeşim. Böyle bişey yok. Kayıtlara geçsin.
Günün başından belliydi sakata geleceği. Hiçbir işim rast gitmedi. Bankalar fos. İtalya forması Adidas'ta kalmamış. Dolmuş dolu. Hava sıcak. PTT kuyruk. Deniz de bozuktu. Canım yüzmek bile istemedi. Zuzu huysuzdu. Adını Feriha koymuştuk, onun bile nolduğunu öğrenemedik, vs...
Önce bir tane; Bodrum arıyor, aman da hanimiş bir muhabbet bir muhabbet... İki; Marmaris, "Ben kabuslarımda seni görüyorum." Hoppalaa!..
Üç; eski koca, İstanbul'dan bildiriyor: "Hayatım ben çok fenayım." Hadi len. Hepiniz birlik oldunuz taşak geçiyonuz benle...
Yetmedi, dört, en kötüsü; Sakarya calling: "Kahpe Ayşe, napıyon?" E, bu kadarı fazla. Allah hayra şeetsin.
Ben hepinizi ölmüş biliyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder