29 Haziran 2013 Cumartesi

bir bilic'e soralım

Fenerliyiz lakin, Çarşı'ya saygımız sonsuz.
Her geçen gün de artıyor.
Hatta bırakın Çarşı'yı, Beşiktaş yönetimini dahi, Bilic'i aldıkları için kutluyorum.
Adam "Harika bir ülkeye geldim" demiş; eyvallah...
Peki, başka neler demiş?
"Söylememe bile gerek yok; Beşiktaşlılar Avrupa'da tanınan bir taraftar grubu. Onların enerjilerini takımla birleştirerek daha iyi olacağız. Bu enerjiyi kullanarak, sakin bir şekilde iyi şeyler yapacağız. Ben bu ateşli taraftara alışkınım; Hırvatistan'da da böyle ortamlarda çalıştım, bizim için 12. adam sürükleyici bir güç." 
"Takımımda kötü geçen bütün sezonun sorumluluğunu alıyorum. Ben de daha başarılı bir süre geçirmek isterdim. Takım çok gol atmış ama gereğinden fazla gol yemiş. Takım disiplininden uzaklaşmak dezavantaj, buna bir dur dememiz gerekiyor. Yukarılara oynamak istiyorsanız bu kadar gol yenmez, yerseniz yukarılara oynama şansınız yok."
Şimdi Bilic'in sözlerini "Beşiktaşlılar" yerine "Türkiye halkı", "takım" yerine "iktidar/hükümet", "taraftar" yerine "millet" kelimesini koyarak tekrar okuyunuz...
Sayın Başbakan;
Fenerliyiz lakin, Aziz Yıldırım'dan alıntı yapacak halimiz yok..:)



2 yorum: