18 Şubat 2014 Salı

kedi günü

Bugün kediler günüymüş, ondan zaar, bizimkinde bir heyecan, bende bir hırçın şekil...
Sabahın köründe kalktım, İçmeler'e gittim, deli dürttü ya, sinemaya gireyim dedim.
Martı'nın içinde saklı sinemayı buldum, mısırımı aldım -bir de bana bonus bira verdiler- kuruldum, tek kişilik salonuma.
Valla tek, bildiğiniz...
İlk defa tek başıma sinema salonunda film seyrettim. Ha kendimi Hugh Hefner gibi hissettim mi, hayır.
Sonra kendime bizim eski Black Rock'ta bir yemek ısmarlayayım dedim. Oturdum, başladı etraftan taarruz; siyaset, magazin, spor, o şu bu dedikoduları...
Yedim köftemi, içtim biramı, sevdim köpeği, besledim kediyi, kalktım.
Dönüş yolunda bilgisayarcı aradı, sevgili Vaio'mun iyileştiğini haber etti, bir de onu uğrayıp aldık, tamaam...
Eve nihayet vasıl olup kapıyı açınca Zuzu'yu gördüğümde, bir kez daha ne kadar şanslı olduğumun farkına vardım.

6 yorum:

  1. Hello Hugh. Happy B Zuzu. :)

    YanıtlaSil
  2. İnan bilmiyorum. Kediler günü varsa köpekler günü de vardır değil mi? Bana her gün kediler köpekler günü, sana? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen şekerim... bu arada milliyet ege'de yazmaya başladım, belki internetten cumartesi sayısına bakabilirsin :)

      Sil
  3. A! Şahane! Tebrik. :) Hemmenn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.milliyet.com.tr/Milliyet.aspx?aType=EklerDetay&ReleaseID=2277&EkPage=5

      Sil