2 Şubat 2014 Pazar

benim komik kedim var

Şu aralar Bob'u okuyorum, sokak kedisi Bob'u..
Ve her satırda bizim Zuzu buna kök söktürür deyip duruyorum....
Zuzu sırta çıkmaz ama takip eder.
Zuzu tv seyreder ama çaktırmaz.
Zuzu battaniye meraklısıdır, zira kalorifer yok..
Zuzu çocuk sever, oynar.
Zuzu benim yatağımı istila etmeye bayılır, Bob gibi...
Ama Zuzu'nun bir "çıkıntısı" var: Sokaklara hiç çıkmadı o.
Hiç, şöyle bir kedi yuvarlanması yapmadı toprakta.
O yüzden Bob daha özgür. Otobüse binebildiğinden değil, sokakta yaşayabildiğinden.
Ve o yüzden ben her dışarıdaki Karagözü beslediğimde beni kıskanan Zuzum var.
Şakacı, beni eğlendiren, merdiven boyu koşturup duran, her sabah uyandıran Kedim var.

PS: hayvanseverlere not: şakacı sevimli diye beslemiyoruz, dışarı çıkartmayı denedik, Karagöz'e direkt daldı, hayvan trafiği yoğun, mümkün değil...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder