23 Ocak 2014 Perşembe

sıkıldık ama iyiyiz

Memleket arap saçı..
Yıllar önce kaybeden Kaan'la konuşmuştuk; "Memleketin halleri insana da yansır" şekli...
Ama ben iyiyim!
Valla özür dilerim, ne HSYK'nız ne AB görüşmeleriniz ne TIR'larınız beni ilgilendiriyor.
Yok, aşık maşuk değilim.
Sadece sıkıldım sizden.
Çünkü artık bu "vicious circle"ı da aştı; artık hepiniz benim için tepetaklak gelmiş "hamdi"ler gibisiniz, hamamböcekleri...
Çocukluğumdan beri çektiğim yetti: Önce sokakta oynayamadım, yasaktı, sonra okulda eylem yapamadım, yasaktı, sonra işyerinde sigara içemedim, yasaktı, işten atıldım, dava açtım, yine bana döndünüz, çünkü iş güvenliği de yasakmış...
Ben artık kumsalımda sigaramı da içiyorum, istediğim kitabı da okuyorum ve gazete okumamaya özen gösteriyorum.
Bıktım çünkü sizden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder