9 Mayıs 2012 Çarşamba

Bugünün bir de yarını var

Çok aşık oldum ben ona. Bundan 19 yıl önceydi. Çok denedim. Bir gün bana yüzüme bakmadı, demeyeceğim, baktı. Ama konuşamadık. O fazla rock star'dı, ben fazla güvercindim o zaman belki. Ama tutturdum gideceğim bütün çaldığı yerlere, bulunduğu, yediği içtği mekanlara. Olurdu ya öyle eskiden, takipteyiz..
Çaldığı mekan bizim İçmeler. Ben salıncakta sallanıyorum Mojo'da, bekliyorum ki o gelsin. Ama o bana hayat dersi veriyor: "Ayşe, sen daha önce doğrusunu yaptın." Naptım la ben?
Bara gidiyorum. Efkarlıyım. Bi bira, bi bira daha.... En sonunda barmen, barmen değil aslında, sanırım bana güzellik yapıyor, diyor ki "Yeter. Seni eve bırakayım ya da gezelim.." Aaaa, tamam ikinci şık.
Eski Volkswagen minibüsü var. Beyaz. Arkasında türlü şey. Bazen gang gear, bazen yatak yorgan.. Adam yerleşik değil. İsmi Wes.
Bundan 19 yıl önceydi. Yalancı Boğaz derler Marmaris'in Akdeniz'le Ege'ye sinsice kavuştuğu noktasına. Oradaydık. Minibüsteydik. Beyaz. Kırmızı....

2 yorum:

  1. ee, bebek, esas bundan sonrasını yazmalı, tabii büzük ister... (hatırlar mısın, aktüel 2000, senden bakirelikten sıyrılış hikayeni yazmanı istemiştim, biraz da ibneliğine, ve sen, kaleminin kıvraklığıyla bizi yer yer zaman zaman şaşırtmayı beceren kız nasıl da çuvallamıştın... en az iki versiyon yazdın diye hatırlıyorum, ikisi de ilkokul kompozisyonu düzeyinde... hehehe!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büzük gördüğün gibi fazla.. adp.man yazacak daha neler neler.. senin dergine yazmadığı kadar.. sen izlemeye devam et

      Sil