27 Mayıs 2012 Pazar

Ben kendimi seviyorum artık

Hayat gittikçe komikleşiyor. Siyaset deseniz malum, iş, güç, vs. Ama bence en komiği sanal dünya.
İnsanların orada neler paylaşmak istediğini görünce, hooop dedik oluyorsunuz.
Ben pokerciyim mesela. Birkaç kişiyle 'buddy' oldum. (Hatta bir tanesiyle fuckbuddy de oldum, neyse..) Türlü türlü insan tanıyorsun. Biri sana hayatı zulmetmeye çalışıyor, öteki yardım ediyor, biri aşkını ilan ediyor, diğeri tanışalım da tanışalım diye tutturuyor...
Aman dedim ya, ben ne güzel insanmışım...

2 yorum:

  1. hayatı nasıl algılıyorsan getirileride o şekilde olur her zaman .neyi nasıl istediğindir önemli olan sen kendini seviyorsan mutlaka sevecek birilerini buluyorsun aksi halde tüm herşey yaşadığın olumsuzluklarala özdeşleşiyor

    HAYATI NASIL YAŞAMAK İSTEDİĞİN DEĞİL NASIL YAŞADIĞINI BİLMEN ÖNEMLİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay 'secret' yılmaz:) doğru diyorsun.. ama insan her zaman nasıl yaşadığının farkında olamayabiliyor..

      Sil