24 Temmuz 2014 Perşembe

yalnızım yalnız

40 yıllık kızıyım, yeni yeni alışkanlıklarını fark ediyorum.
Teftiş ediyor mesela... Kalkıyor gecenin bir körü yukarı, benim yattığım yere, üşenmeyip çıkıyor, Ayşe n'apmış, bakıyor, kontrol..
Ya da ben henüz o vakit uyumamışsam, "Of, ayy.." diye diye, ilgi çağırıyor. Mecbur, sen gidip bakıyorsun.
Ben, desen, bildiğin asker, gündüz market-pazar alışveriş, akşam yemek masası, gece tv önünde emeklilere taş çıkartan bir tumba kanepe modeli; hangi tartışma programı var, ekmeleddin ne demiş, Ayşe bunlar kavga ediyor kızım be diziyi aç, filan...
Aaaaay, derdi eski bir arkadaşım böyle durumlarda.
Bünye de diyor. Mide araz veriyor, sırt tutuluyor, uçuk çıkıyor, vs...
Nedir, yaz... Her yaz bu oluyor.
Deniz en sevdiğim şeydir hayatta.
Ama ben kışı özledim bile.

2 yorum:

  1. Blogger'dan seni takip etmek namümkün artık. Widget gadget hatası baki kaldı. Güncel yazıların gelmiyor, isyanlardayım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma naptıysam, hatta bilgisayarcı abim dahi denedi, gideremedik gadget gadget... artık admin'e yazıcam. sabır :)

      Sil