27 Temmuz 2014 Pazar

iyi bayramlar

İyi bayramlar...
Ben bu bayramı severim, adı şeker.
Güzel giyinip çikolata yeme, likör içme, harçlık toplama bayramı bu.
Hayvan kesmezler.
Bol bol el öp.
Ama getirisi var.
Cahit Dayım rüyalarıma giripduru kaç gecedir.
O bayramlarda bizim cüzdanlarımıza kağıt gibi banknotlar yerleştirmesiyle ünlüdür.
Hatta imzalardı, istersen, zira o 20'liği bulamazdın antikacılarda bile...
Bir de benim tek vedalaşamadığım büyüğümdür.
Koştum koştum ama yetişemedim hastanedeki son anına.
Kızının, Aynur Ablamın, oğullarının, acılarını bağıra çağıra ağlaya paylaştık tabii.
Oğlu Ateş Abi'yle Koço'ya gittik, imamla, içtik.
Sonra, beni rahatlatmak için besbelli, rüyalarıma gelir oldu; "Annene iyi bak" dedi ilk.
Şimdi, güzel gülüyor, hiç onu görmediğim gibi...
İyi bir şey olsa gerek.
İyi bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder