22 Eylül 2013 Pazar

breaking bad III

Omuz sağlam. Bodyguard'lar sağlam!
Sadece 10 gün ev hapsi verdiler: Yüzmek, koşmak, pisiklete binmek yasak.
Annem (bodyguard #1) fırdöndü. Çorbalar aşağı, börekler yukarı... "Aman kızım, etini ben keseyim" hesabı.
Kıvılcım (bodyguard #2), keza... Bir de sevgilisini (#3) alet etti; Barlar Sokağı'nda yürürken bile korumalarım var artık.
Zuzu desen, (bodyguard forever) yamacımdan eksilmediği gibi, "Napıyo bu hatun" diye sık sık check etmeye başladı. Neredeyse uyurken dönersem müdahale edecek şimbilli.
Velhasıl yediğim önümde yemediğim.. Bundan iyisi...
Ve fakat..
Neler kaçırıyorum?
Nereye gidemiyorum? Kimle tanışamıyorum?
Gezi olaylarında İstanbul'da olamamaktan dem vurmuştum, şimdi Marmaris'te "yenimsi" evimde 'confined', bütün gün tv karşısında oturup sinir sahibi oluyorum.
"Ali İsmail Korkmaz / Fenerbahçe Yıkılmaz!"....

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Ciddi değil anladığım. Ucuz atlatmışsın. Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ucuz oldu evet :) kas gevşeticiler şahane bu arada...

      Sil