13 Ekim 2012 Cumartesi

rank

Aşkın rank'leri var di mi? Az, çoktan bahsetmiyorum; birini başka seviyorsun, ötekini başka.
İlk aşkımı ben sakladım, o hiç bilmedi zaten, küçüktüm, rüyalarım bilir.
Gerçek aşkla yüz yüze geldiğimde 17'ydim. İmkansız aşk. En çok aşk. Gözyaşları dökülesi, kitaplar yazılası aşk...
Ha, o biliyordu. Değiştirdi mi bir şey?
Sonra umutsuz aşka geliyoruz: Sürün sürün sürünebildiğin kadar. Küçül. Unufak ol. Paspas ol. Triplere, bunalımlara gir. Sevmiyorsun da üstelik, başka türlü.
Ama sana en güzel hediyeyi getiriyor, farkına varmadan: İyi aşk. Sana iyi geliyor. Lanet olası mutlusun. Hiç aklında olmayan bir şey yapıyorsun; evleniyorsun.
Ve kayboluyorsun.
Hadiiii tekrardan....
Eh, hepsini denedik, ne kaldı: Kötü aşk.
Sana kötü geldiğini, seni lime lime ettiğini bile bile aşk. Uzun tedavi süreci gerektiriyor.
Ama ne aşk...

4 yorum: