11 Aralık 2019 Çarşamba

nehir

İki güzel film seyrettim:

'Hayatımın müziği-Blinded by the light' ..
Bruce'dan sevgilenmiş, çıkmış yollara ..
Pakistanlı, Springsteen diyince (by the river) takip etmiş, emeline ulaşmış.
Babası o nehrin çok uzun olduğunu söylediği halde..

Öteki hikaye biraz ağır.. İkinci dünya savaşından başlıyor, Berlin'in yıkılmasına gidiyor..
Bizim Kurt önce Nazilerle uğraşıyor, sonra Batı Almanlarla...
Ressam. Tek yapmak istediği iş.
Tabelacılık da yapıyor, merdiven de siliyor...
Hiç konuşmuyor. Akademiye giriyor.
Öğretmeni bile eserlerine bakmıyor.
Sonra öyle resimler yapıyor ki dünya bakıyor.
'Asla gözlerini kaçırma' ...

En güzel hikaye burada; devam!
Ne istiyorsan ne diliyorsan...



3 yorum:

  1. Ya bak şimdi, ben de çok güzel bir film izlemeye başladım, ama daha bitirmedim, erteledim. Çünkü neden? Daha filmi koydum gözüm doldu. Ayol dur, daha bir şey olmadı. Ama olacak, olmasa da yüreğine saplanacak belli. Film Togo. Gerçek hikayeden uyarlama. Seyretmediysen bak IMDB'den, neden dediğimi anlayacaksın. Seyrettiysen de zaten dahasını dememe gerek yok (ki daha bitirmedim ahh!).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Togo'ya baktım, tavsiyeye teşekkürler seyredicem. ben de sana 'the art of racing in the rain' diyorum. tam bize göre, anladın sen onu :)

      Sil
    2. Yaa baktım, anladım seni. :) Hem de zamanında pek sevdiğim Heroes dizisindeki oğlan oynuyor. Tenk yüü.

      Sil