9 Temmuz 2016 Cumartesi

deniz kenarında

Aman nerden Marmaris'te turist yok didim.
Demez olaydım.
Bayram geldi, bu sefer Marmaris patladı. Ben böyle Marmaris görmedim.
34 plakaları geçtik, Aydınlılar, Denizlililer, yeri gelince Urfalılar, Konyalılar; hepsi burada!
Ne sinerji sormayın, trafikten ibaret: İçmeler'den bile dönemiyorsunuz misal, Selimiye'yi hiç anlatmayayım.
Bir hafta önce sinek avlayan esnaf delirdi, kime daha çok geçirebilirim derdine düştü.
Denize girmek paraya bağlandı.
Marinaya, şayet inebilirseniz, mahşer meydanı nasıl oluyormuş bi ön tadım yapabilirsiniz.
Velhasıl biz Marmarisliler klimalarımızı açtık, film seyredipduru evde, gitmenizi bekliyoruz.

Film demişken... Angelina Jolie'den pek hazzetmem, zira en yakışıklı adamı kaptı, neyse..
İki güzel film yönetmiş, birbirinden şahane.
'Unbroken' Japonlar tarafından zulüm görüp affetmeyi öğrenen bir adamı anlatıyor.
'By the Sea' 70'lerde geçiyor, Hemingway'vari yaşayan Brad Pitt, bunalımdaki karısıyla huzuru -ve romanını- deniz kenarında buluyor.

Tavsiye ederim; siz de evcilseniz şu aralar bi bakın derim, denize doğru....



4 yorum:

  1. Aldık yorumları, koyduk cebe. Sağol. Size de geçmiş olsun. Az kaldı, son iki gün..😘

    YanıtlaSil
  2. Kofispor iyi di mi.. aman onlara bişey olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi iyi, sağol. Tahminimizden çabuk toparladı. Bandajlar da huni de çıktı. An itibarıyla ayağımın altında horuldamada.. :)

      Sil