22 Kasım 2015 Pazar

pişman

Hiçbir şeyden pişman olmamamla övünür dururum.
Derim ki; yaşanmış bitmiştir, beni ben yapan da odur.
Ama son zamanlarda, yaş kemale mi erdi nedir, sorguluyorum: Ben nerde yanlış yaptım?
Avukat olmayı seçmediğimden pişman değilim, that's a given.
Gazetecilik yapmış olmaktan memnunum.
Belki biraz daha fazlasını yapabilirdim.
İstifa etmezdim mesela.
Evlenmiş olmaktan mutluyum. Hala arkadaş meclislerinde gülümseyerek yadediyorum..
Belki daha çok çaba gösterebilirdim. Boşanmazdım. Vazgeçmezdim. Hatta belki çocuk yapardım..
İstanbul'u terk etmekten hoşnut muyum?
Evet.
Moda'daki güzel evim bazen rüyalarıma da girse Marmaris'teki 'sanctuary'nin yerini tutamaz.
Babamın evindeyim. Oğlumun yavrusuyla birlikteyim.
Tamam, evli değilim, avukat değilim, gasteci bile değilim..
Eh, pişman da değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder