3 Temmuz 2015 Cuma

apartman halleri

Yine bi gece ruh hastası komşumuzu dinliyoruz; kocasına saydırıyor, annesine giydiriyor, yetmez ama kendini kesmekle tehdit ediyor... Ve bütün bunları balkona çıkıp haykırarak yapıyor.
Eskiden acıyorduk, polisi filan arıyorduk ama artık akıllandık: Çatlak kadında.
Neyse uyutmadı yine gece ve sabahında neye uyandık: Üüüüüürüüüüü!
Bunun zavallı kocası kendini hayvanlara verdi. Ama hayvansever mi, değil.
Rottweiler köpeğini sel bastığında ful mesai çamurun içinde bekleten kişi.
Ama çatıda güvercin beslemeler, kafeste tavşan büyütmeler gırla...
Bu arada önüne çıkan dut ağacını kesmesi de cabası..
Şimdi bu adam bi de bec tavuğu (tavuskuşuna benziyor) ve horoz yetiştirmeye soyundu!
Satıyor mu, dövüştürüyor mu, belli değil.
Belki karısına veremediği cevapları onlarda büyütüyor.
Velhasıl ben sonunda kapılarına dayandım.
Dedim, gayet kibar, 'Sizin hayvan yetiştirme potansiyelinizi takdirle izliyorum fakat horozunuz beş dakkada bir öterek beni uyutmuyor. Napcaz?'
Kadın direkt şu cevabı verdi: 'Al vereyim horoz senin olsun kes ye!'



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder