2 Aralık 2014 Salı

brother

Biraderle hiç benzemeyiz.
O unutkandır, misal, ben her şeyi hatırlarım.
O cebinde para taşımaz, hiç, ama somehow he gets by...
O iyi şofördür, ben araba kullanamam.
O çok iyi bir babadır, bende çocuk yok.
O evden işe her gün -hem de istanbul'da- kilometreler ve saatlerce yol tepiyor, ben sırf bunu yapmamak için şehir değiştirdim.
O içmez, ben içerim.
Ama biraderle çok da benzeriz.
Aynı müziği dinleriz.
Aynı takımı tutarız.
Aynı filmi severiz.
Aynı şeye aynı anda aynı tepkiyi veririz.
Kedilerimiz var, ortak.
Okuduğumuz kitaplar, tuttuğumuz günlükler, yarattığımız Dünya Kupası ve Billboard chart'ları var; kimse anlamaz, biz anlarız..
Doldurduğumuz karışık kasetler, Sabonis maçlarını kaydettiğimiz betamax'lar var.
Biz benzemeyiz.
Ama ne çok severiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder