14 Ağustos 2014 Perşembe

yüreklerimiz dinlenince

Ne başıma geldiyse başa çıktım.
Beyoğlu'ndan eve dönerken adamın tekini köpeğe tekme attı diye yumrukladım.
Maltepe'nin karlı sabahında kendimi eve atmasını bildim. Kuşlarla, köpeklerle..
Marmaris'te sokakta uyuyakaldım, uyandım, çatıdan girdim kendi evime, kedim bana yol gösterdi...
Bunlar bir şey değil elbet.
Neler yaşayanlar var..
Ama bir insan evladı hayvana bile isteye zarar verdi mi, kanım donuyor arkadaş!
Şimdi bir de lanet olası facebook bütün videoları açık ilan etti..
Amanın, insanlar neler paylaşıyor....
Mahsus mu yapıyorsunuz?
Çok mu az gelişmiş libidolarınız, iradeleriniz, fantezileriniz var?
Biz memleketin hali pür melalini düşünürken dünya zaten ne halde hacı?
İşte bununla başa çıkamam.
Her şey bir anda anlamsız oluverir o zaman.
Tükeniriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder