21 Nisan 2014 Pazartesi

kim başbakan olacak

Ben değil.
Belki Erdoğan "Ölene kadar hizmet ederiz, üç dönem de neymiş" sözünü yerine getirecek, belki Gül "Benim artık siyasetle işim olmaz ben köşkte rahatım" demeye devam edecek..
Ne fark edecek?
Benim anlamadığım bizim bunu niye bu kadar tartıştığımız.
Ha, normal, demokratik ülkelerde anlarım, insanlar konuşur.. Gerçi çok da ilgilenmezler, ya saydırıp geçerler ya da temennide bulunurlar.
Biz neyi konuşuyoruz?
Aman da o cumhurbaşkanı olursa öteki nolur, vs...
Üstelik seçime daha aylar var. Amma seçim meraklısıymışız!
Travmatik çocuklar gibiyiz.
Neyi neden ne zaman isteyeceğini bilmeyen çocuklarız biz.
Çünkü içimizde kalanlar var.
Yolsuzluklar var, davalar var, kayıtlar var, ölümler var...
Hesabı sorulmamış, ortada öylece duran bunca şey varken hiçbir millet seçim meçim yapamaz.
Hiç kimse çıkıp da "Ben başbakanım, ben cumhurbaşkanıyım" diyemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder