9 Kasım 2013 Cumartesi

dance me to the end of...

En son ne zaman dans ettiniz?
Ne öyle ıvır zıvır club'da ıvır kıvır danstan bahsediyorum ne de saçma düğünlerde ya da "fancy" salonlarda yaptığınız "bir sağ bir sol" sallan'dan...
Gerçekten en son ne zaman dans?
Tek başınıza mıydınız, partneriniz var mıydı?
"You give me fever.." En son ne zaman dediniz?
Ya da "With or without you!" diye ne zaman bağırdınız?
Telefonlardan, internetten, dizilerden, filmlerden; hatta gitmediğimiz, indirdiğimiz filmlerden, avm'lerden, gift shop'lardan, migros'lardan, patates kızartmasından, maçlardan, işten güçten....
Dans etmeye haliniz kaldı mı?
Rüyanızda dans ettiğinizi görüyor musunuz?
Bari.
"Can I just have one more moon dance" dedim, ben de bu saikle, sevgili kedim Zuzu'ya, reddetti.
Maviş benimle hep dans ederdi. Pek çok arkadaşımın da hatırasındadır bu garip sahne; resmen kolunu omzuma atardı ve dans ederdik, korkmazdı, döndürürdüm onu, hoşuna giderdi.
Zuzu direkt yere inmek istedi.
İnsanoğluna güveni yok onun hala.
Sizin var mı?
Bu iş güven işi galiba.
En son ne zaman dans ettiniz?


3 yorum:

  1. Geçen hafta Akrep'te Yeniay doğar, Güneş Tutulması olurken 3,5 yaşındaki Elif'le The Do Slippery Slope Studio Pigalle Version eşliğinde deli gibi kafa sallayıp, zıplayıp, saçları savurup dansettim! Olmuş mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o başka bişey olmuş :) benim bahsettiğimi anladın sen..

      Sil
    2. Öyle, ama yine de harikaydı! :)

      Sil