21 Temmuz 2012 Cumartesi

Babama soracağım şeyler

Artık her sabah yeğenim tarafından uyandırılıyorum baba. "Babaaaa?" diye önce bir ünlüyor, sonra gelip yanıma kıvrılıyor. Shompi. Keşke görseydin.
Oralarda hayat nasıl? Burada annem ayakta durmaya çalışıyor. Maviş'in oğlu Zuzu ona yarenlik ediyor. Şekeri bir iniyor bir çıkıyor. Denize bazen giriyor bazen canı istemiyor. Senin memleketindeyiz, Marmaris'te. Ziyaretimizi yaptık, annene, babana. Güzel. Merak etme. Ki sen etmezsin; bilirim.
Acımasız insanlar yine var mı orada? Şansını zorlayan? Burada sürüsüne bereket. Senin, benim aldırmayacağımız, kaldırmayacağımız türden. Keşke olsaydın.
Şikayetim var, hakim bey! Cümle aleme. Yaptın mı bunu? Söyledin mi? Ne dediler? Sen orada da yapmışsındır. Heyt!
Efe bu sabah uyandığında babasını aradı yine. "Babaaaa" diye gezindi bir süre.
Ben onu her gece uykumda yapıyorum.

4 yorum: